zondag 23 oktober 2011

Wat te doen met je libresse blikjes

Misschien heb je hetzelfde probleem als ik had. Komt je moeder thuis met veel te veel libresse pakken en geeft jou de libresse blikjes, maar je hebt er maar 1 nodig voor je maandverband en zo. Wat moet je dan met die overige blikjes doen, want weggooien is ook zonde toch?

Lees wat te doen met je libresse blikjes verder >>


Natuurlijk kan je je blikje gebruiken voor waar hij ook voor gemaakt is, het opbergen van je maandverband voor onderweg.
Wat je ook kan doen is je munt geld erin had stoppen. Natuurlijk is dit niet handig als je teveel muntjes hebt.
Misschien ken je dit probleem ook wel, je komt bij de douglas (of een andere winkel) en je koopt iets leuks, maar krijgt ook meteen 2 testers mee, maar gebruiken doe je eigenlijk niet echt. Nou heb ik 1 van mijn libresse blikjes gebruikt om mijn testers in op te bergen.
Wat ik met mijn 2e blikje heb gedaan is dit. Ik heb van Dr. Van der Hoog een heleboel gezichtsmaskers, maar in zo'n verpakking zit eigenlijk altijd te veel masker en dus gooide ik meestal de helft weg. Nu heb ik dus meerdere verpakkingen gezichtsmasker samen in een libresse blikje gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten