woensdag 19 oktober 2011

everyday minerals

vanochtend kreeg ik mijn bestelling binnen van DoubleBeauty. Helaas was 1 product dat ik besteld was niet meer leverbaar en kreeg ik vervangende producten. Ik ben nu ontzettend blij met die producten het is veel meer en veel beter dan wat ik had besteld en ik ga dat nu aan jullie laten zien.
Lees everyday Minerals verder >>


als eerste de everyday mineral eye pallete met de naam La Vie En Rose. Ik vind van dit palette de oogschaduw kleuren die erin zitten erg mooi. ook vind ik het pallete er mooi en strak uit zien. (prijs = 5,95 euro)
Op deze foto kan je de kleuren zien op mijn arm. Ik draag zelf de middelste 2 het meest.




als 2de kreeg ik een zetje met oogschaduw rollers. (dit is hetzelfde als wat ik besteld had maar dan in andere kleuren het pallete kreeg ik er dus gratis bij).
Deze oogschaduwrollers kun je los komen, de namen van de rollers zijn van links naar rechts.
- Ginger Peach - Parasail - In The Garden - Rare Silk

Ik heb deze producten van DoubleBeauty.nl


Willen jullie misschien een ooglook zien met deze oogschaduws ?
laat dan een reactie achter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten