zaterdag 22 oktober 2011

Mijn kruidvat gezichtsproducten

Kruidvat staat denk ik bij iedereen wel bekend om zijn goedkope prijs huismerk. En dat is ook zeker waar. Ik ben zelf een hele grote zeur als het gaat om geld, in mijn ogen zijn sommige dingen gewoon te duur. En als het gaat om het eraf halen van mijn make-up denk ik dat lukt mij waarschijnlijk ook nog met water. Dat is voor mij dus de reden om niet teveel geld daaraan uit te geven. Nu dacht ik nou laat ik eens de cleansing en ultra sensitive van het kruidvat merk eens proberen en in mijn ogen is dat een schot in de roos.
Lees mijn Kruidvat gezichtsproducten verder >>
Vergeet niet een reactie achter te laten (dit kan nu ook anoniem).

Mijn make-up haal ik er echt heel erg makkelijk van mijn gezicht af met de cleansing gezichtslotion. en met de ultra sensitive 2 in 1 reinigingsmelk word mijn gezicht weer super zacht (dit haalt ook nog eens de allerlaatste restjes van mijn make-up eraf).
En in totaal heb ik voor deze 2 producten 4,20 euro betaald. Het is een echte aanrader voor andere die ook aan de centjes denken.

1 opmerking:

  1. Ik gebruik deze producten ook soms. Heb ze nog in de oude variant. Maar ik vind ze niet zo heel fijn. De tonis van essence is heel fijn! Review komt komende week!

    BeantwoordenVerwijderen