donderdag 20 oktober 2011

E.L.F make up


Mijn nichtje was vorige week jarig en is 12 jaar oud geworden. En ik had aan haar gevraagd wat ze voor haar verjaardag wilde toen zei ze make up (heel veel). Toen dacht ik ohnee dat is veel te duur. Totdat ik op E.L.F ging shoppen, waar alles 1 euro kost. En ik ga jullie nu laten zien wat ik geshopt heb.





Lees E.L.F make up verder >>

laat ook een reactie achter over dit artikel (dit kan nu ook ANONIEM)

Als eerste heb ik 4 verschillende kleurtjes lipstick gekocht. En natuurlijk heb ik ze ook even samen met mijn nichtje uitgeprobeerd. Ik vind dat de lipstickjes erg goed blijven zitten. Ik heb ze ook op mijn arm gedaan om de kleuren aan jullie te laten zien en ik kreeg de kleur bijna niet van mijn arm af :P.
Ik ben zelf een brunette en volgens de regeltjes zou rode lipstick mij niet staan, maar ik vind dat de laatste kleur (de rode dus) mij erg goed staat. Ook staat de 2 kleur (de nude one) mij erg mooi.
Ook heb ik 2 blushes voor haar gekocht (ik heb deze zelf ook in mijn stash staan) en het fijne van de E.L.F blushes vind ik dat ze heel goed zichtbaar zijn op je huid. Ik heb zelf van verschillende merken blushes gehad, maar ik vond altijd dat je die heel slecht zag of dat de kleur snel vervaagde. Ik raad iedereen de blushes van E.L.F aan als je een goede en duidelijke kleur wilt (het is niet overdreven sterk).
Ik heb hier de blushes op een wattenschijfje gedaan om het aan jullie te laten zien. Ik vind zelf dat als je blushes draagt dat je dan minstens 2 kleuren in je stash heb moeten staan een roze en een koraal kleurtje.
Ook heb ik 2 liquid eyeliners geshopt voor haar een bruine en een zwarte. Het voordeel van een bruine eyeliner vind ik dat het wat zachter staat. Bij sommige mensen vind ik dat een zwarte eyeliner mensen heel boos of chagerijnig eruit laten zien.
Ik hoop dat jullie goed kunnen zien dat er echt veel verschil zit tussen de zwarte en de bruine eyeliner.
En als laatste heb ik ook nog voor mijn nichtje een transparante mascara(ze had al een goed mascara) en een eyeprimer gekocht. Het voordeel van een eyeprimer vind ik dat je oogschaduw goed blijft zitten en dat je zelf geen last krijgt van je oogleden. Ik weet niet of ik de enige ben die daar last van heeft maar soms krijg ik hele gevoelige oogleden.


Ik moet eerlijk zeggen dat E.L.F make up mij echt heeft verbaasd over hoe goed het werkt. Ik zal niet zeggen dat het net zo goed is als bijvoorbeeld rimmel london of maybelline, maar ik vind het een redelijk goede kwaliteit (zeker voor een beginnende make-up gebruiker).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten