maandag 24 oktober 2011

Shoplog #1: Lush & H&M

Lees shoplog: Lush & H&M verder >>

Ik was eigenlijk niet van plan om te gaan shoppen, maar toen ik in Amsterdam mijn Lush pakketje ging ophalen kwam ik toch langs de h&m en de hunkemoller waar ik snel even ging kijken.


Dit zijn de producten die ik heb gekocht. Ik heb eigenlijk alles een beetje gekocht omdat ik van vrienden, familie leden en andere bloggers hele goede commentaar had gekregen op deze producten, dus vandaar.
Als eerste een lichaamsscrub met de naam Rub Rub Rub. Ik heb deze scrub meteen 's avonds gebruikt en het is echt een hele goede, het is er eentje waar je niet de hele tijd denkt, volgens mij gaat mijn huid eraf.
Dit is een masker met de naam Cosmetic Warrior. Op de verpakking staat ook 'een ware superheld in de strijd tegen puistjes en onzuiverheden. Het jammere van dit product is dat het een niet een super lekker geur heeft, maar er zit dan ook knoflook en diepreinigende Chinese klei in.
Dit is Pow WoW een lip scrub, in het begin dacht ik echt waarom zou je in hemelsnaam een lipscrub kopen, maar ik vind hem eigenlijk super handig. (En stiekem vind ik die groene kleur ook wel leuk)
Als laatste zat er in mijn lush pakketje de lip tint Chilli Tingle in en die zorgt voor een warm gevoel op je lippen. Ik vind het alleen jammer dat het echt heel erg duur is voor maar 10 gram.
Dit zijn trouwens mijn lipjes met de lip tint.
Wat ik super leuk en handig vind is dat er op elk product van lush een sticker zit met wie het heeft gemaakt, wanneer het is gemaakt en tot hoe lang het houdbaar is (dat is best belangrijk voor verse handgemaakte producten).






Mijn H&M Shoplogje. Ik vond het deze keer een beetje jammer bij de H&M het was namelijk vooral basic kleuren en niet echt iets waarvan ik denk Wow.
Dit heb ik wel gekocht een circle scarf, handig voor op de fiets. Lekker warm!!
En ook nog 2 ringen, de linker vind ik eigenlijk heel erg leuk, ik weet alleen nog niet waar ik die echt heel erg leuk mee kan combineren. En die rechter ring was in de sale. Ik had die al een tijdje op de H&M online shop gezien maar toen vond ik hem niet zo leuk. En ik dacht nu gewoon kopen.
& als allerlaatste in mijn shoplog een paar sloffen. Deze zijn niet van H&M, maar van Hunkemoller. Ze zitten echt super lekker. En ik ben er echt heel erg blij mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten