zaterdag 22 oktober 2011

Essence trend editie december

Eerder deze week schreef ik al over de essence trend editie van november (lees hier >>). En nu is de trend editie van december bekent en heeft de naam Circus Circus.

Lees Essence trend editie december verder >>

Long Lasting Eyeshadow
In de collectie komen de oogschaduw cremes weer terug die volgens de introductie van essence lang moeten blijven zitten (we gaan het uitproberen). En zoals je op de foto ziet is de oogschaduw verkrijgbaar in 3 kleuren.
Prijs - €2,79

Colour Nail Polish
Misschien denk je als eerste als je de afbeelding ziet lipgloss, maar het is toch echt nagellak. aan de 1e kant een mooie nagellak kleur en aan de andere een mooie topcoat en misschien doet het je denken aan de twinsnagellak van essence.
Prijs - €2,79

Lip Laquer
Dit zijn 2 lipglossjes in de kleur roze en oranje. Ik weet niet of ik ze zelf zou willen kopen omdat ik ze een beetje standaard glossjes vind
Prijs - €1,79

Lip Topper
Dit is een meer transparante gloss. Ik ben daar zelf wel fan van, ik hoef namelijk niet altijd een kleurtje op mijn lippen te hebben, maar ik moet wel zeggen dat ik de transparante glossjes van essence meestal niet zo goed vind.
Prijs - €1,99

Highlighter powder.
Ik ben heel erg benieuwd naar dit product zo te zien word het een sparkly highlighter, maar dat is nog moeilijk te zeggen.
Prijs - €2,99

Toilet tasje
Nou dit product spreekt neem ik aan voor zich!

Circus Circus Parfum
Tegenwoordig is in elke trend editie een parfum gestopt. Zoals ik ook al bij de vorige update van de essence trend editie zei is dit een goed parfummetje voor een leuk prijsje en ook leuk om cadeau te geven.




Ik vind zelf de trend editie van december niet zo'n succes ik denk dat ik zelf alleen de nagellakjes ga bekijken,
maar wat vinden jullie ervan laat een reactie achter.
Bron: girscene // google.nl

1 opmerking:

  1. waarom gooi je allemaal artikelen tegelijk online?
    wel leuk artikel trouwens

    BeantwoordenVerwijderen