maandag 24 oktober 2011

Mijn parfum stash

Hier zien jullie alle mijn parfum.
achterste rij: van links naar rechts is het: Katy Perry - Purr, Yves de Sistelle - Style
middelste rij van links naar rechts: Escada - Desire, Paco Rabanne - Lady Million
en helemaal vooraan: Kylie Minogue - Showtime

Lees Mijn parfum stash verder >>

Mijn 2 favorieten <<. Als eerste Purr van Katy Perry niet alleen vind ik het flesje super leuk (flesje is eigenlijk de reden dat ik hem kocht). Maar er zit ook een heel fijn zacht geurtje aan, zeker een aanrader voor mensen die niet van een hele zware parfum houden. & mijn 2e favoriet is Showtime van Kylie Minogue. Het Leuke is is dat dit een heel erg sterk ruikend parfum is met een heerlijk bloemen geurtje en ook Showtime is een echte aanrader. Wat is jullie favoriete parfum en waarom?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten