zaterdag 22 oktober 2011

Essence trend editie

De trend editie van essence voor november heet Vampire's Love. Ik ben zelf erg fan van dit budgetmerk. Zeker omdat ik vind dat het merk goed kwaliteit geeft en een super leuke prijs. Ik haal zelf ook vaak de trend edities en ik denk dat ik in november ook een paar keertjes langs de kruidvat ga. Wil je de collectie verder zien lees dan verder

Lees verder voor de trend editie collectie met prijzen >>

Wat vinden jullie van de essence trend editie Vampire's Love
laat een reactie achter (kan nu ook anoniem)


in de collectie zit 1 eyepalette met de naam Love at first bite. Ik vind zelf dat er wel mooie kleuren tussen zitten, maar of ik ze allemaal zou gebruiken dat weet ik niet.
prijs - 3,79 euro

Dit is de essence volumizing lash powder eye need. Bij dit potje zit ook een mascara borsteltje. en het poeder werkt heel simpel je brengt een laag mascara op, vervolgens de volumizing powder en dan nog een laagje mascara.
prijs - 2,99 euro

in de collectie zitten 2 lipglosjes (volgens de site blijft hij de hele dag zitten). de glosjes komen in een roze en rode tint met de namen 01 Bloody Mary 02 True love
prijs - 1,99 euro

Er zit een blush in die ik denk ik zelf niet ga kopen. hij heeft de naam Bloody Mary. Wat dus betekend dat hij in de kleur rood komt en ik ben zelf nooit zo'n fan van liquid blushes.
prijs - 2,49 euro

Dit is de shimmer powder met de naam lil' vampire en is een subtiele poeder die zorgt voor een egale look.
prijs - 2,99 euro

Dan mijn favoriete (ben nagellak verslaafde). De nagellakjes ik vind zelf dat ze leuke kleurtjes hebben en ook grappig/leuke namen namelijk 01 gold old buffy, 02 into the dark, 03 true love, 04 the dawn is broken en 05 hunt me if you can.
prijs - 1,79

en als allerlaatste in de collectie een parfum, iets wat essence de laatste tijd vaker in de trend edities stopt. en een echte aanrader om als cadeautje te kopen want de parfums zijn vind ik erg goedkoop en ruiken (bij de vorige trend edities) erg lekker.
prijs - 6,99

let op de prijzen zijn nog niet officieel uitgegeven door essence deze prijzen zijn geschat, maar zijn bijna altijd hetzelfde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten