zaterdag 22 oktober 2011

Lauren Conrad: Style

Je kent die vaste zinnetjes wel die ouders veel te vaak herhalen zoals deze: zo rond jou leeftijd ga je je eigen ik ontdek, je stijl, je mening dat komt allemaal op deze leeftijd.
Nou daar hebben ze ook vast gelijk in. Ik ben nu zelf heel erg bezig met mijn eigen stijl. En gisteren kreeg ik het style boek van Lauren Conrad cadeau van mijn moeder (ja die stond inderdaad op mijn verlanglijstje).
Lees Lauren Conrad: Style verder >>

Vergeet niet (kan anoniem) een reactie achter te laten over wat jij van Lauren Conrad of van haar stijlboek vind.


En het boek is nog leuker en beter dan ik had verwacht. Niet alleen komt mijn fashionicoon Lauren Conrad uitgebreid in beeld. Ze verteld namelijk heel veel over zichzelf en hoe zij aan haar kledingstijl is gekomen, maar ook verteld Lauren op een leuke en heel erg luchtige manier hoe je je eigen stijl kan vinden/ontdekken/.
Ik zal jullie hier wat plaatjes laten zien die ik heb gemaakt met mijn ipod van het style boek.

Het boek is verdeelt in 3 domeinen - Mode, - Beauty & - Lifestyle.
Met daarin verschillende hoofdstukken (in totaal 11) zoals: Shoppen doe je zo, Orde in de kledingkast, accesoires, make-up, haar, werk en school & feesten en gelegenheden.

Het boek ziet er heel erg stijlvol uit met een fijn lettertype en lettergrootte. Ook zijn de foto's heel erg mooi met natuurlijk Lauren Conrad constant op de foto.

1 opmerking:

  1. Ben het echt met je eens een superleuk boek, maar soms vergeet ik helemaal dat ik dat boek heb :)

    BeantwoordenVerwijderen